Witam wszystkich, wynajmuję moją żaglówkę zacumowaną w Benodet, jest to dobrze utrzymana łódź (rok budowy: 2000). Posiada 5 łóżek z pojedynczą zamykaną kabiną z tyłu, przedziałem toaletowym. Sprzęt elektroniczny niezbędny do nawigacji jest więcej niż kompletny: VHF ASN i GPS + przenośny Garmin GPS + Pakiet nawigacyjny (wiatrowskaz, repeater, prędkościomierz, echosonda) + ploter Raymarine + przenośny VHF + indywidualna latarnia „PLB1” do rejsów morskich ...
Witam wszystkich, wynajmuję moją żaglówkę zacumowaną w Benodet, jest to dobrze utrzymana łódź (rok budowy: 2000). Posiada 5 łóżek z pojedynczą zamykaną kabiną z tyłu, przedziałem toaletowym. Sprzęt elektroniczny niezbędny do nawigacji jest więcej niż kompletny: VHF ASN i GPS + przenośny Garmin GPS + Pakiet nawigacyjny (wiatrowskaz, repeater, prędkościomierz, echosonda) + ploter Raymarine + przenośny VHF + indywidualna latarnia „PLB1” do rejsów morskich ( Channel Irlandia, Gaskonia) + tyczka IOR + silnik elektryczny Temo 450. Możliwość zapewnienia kamizelek bezpieczeństwa dla dzieci. Łódź jest zdatna do żeglugi i łatwa w obsłudze, dobrze przystosowuje się do żeglugi w południowej części Finistère. Jego wymiary sprawiają, że jest to stabilna i wyważona żaglówka, wykazująca dobre osiągi. Zawiezie Cię bez problemu w wybrane przez Ciebie miejsce. Z Glenan do Belle-Ile przez wyspę Groix; lub do Raz de Sein, Zatoki Douarnenez, portu w Breście, a jeśli masz więcej czasu, do Chenal du Four, Ouessant, Wysp Normandzkich lub Scilly. Uwaga dotycząca możliwości zamieszkania: Łódź jest dopuszczona do przewozu 6 pasażerów w żegludze przybrzeżnej i 5 w żegludze morskiej, ale doświadczenie pokazuje, że przy pięciu pasażerach jest bardzo ciasno. Kabina rufowa jest szeroka, ale niska w suficie i może pomieścić dwie osoby dorosłe i ewentualnie dziecko. Dwie kanapy w salonie zamieniają się w koje. Wady łódki: brak kabiny i droga w utrzymaniu... (Żona nazywa ją moją "tancerką") . Zidentyfikowana przyczyna: zużyte pierścienie teflonowe na trzonach sterowych, do wymiany przy najbliższym remoncie. Jedyne rozwiązanie: podnieść podłogi i opróżnić za pomocą czerpaka. Jeśli chcesz przesłać mi swoje projekty nawigacyjne - możliwa wspólna nawigacja - lub po prostu uzyskać więcej informacji, nie wahaj się skontaktować ze mną za pośrednictwem systemu wiadomości SamBoat. Jak tylko dokonasz rezerwacji, prześlę Ci szczegółową instrukcję obsługi łodzi + 3 inwentaryzacje (bezpieczeństwo + dostępne wyposażenie i mapy nawigacyjne + wyposażenie kuchni) + trzy tutoriale (uruchamianie silnika, panel elektryczny, bezpieczeństwo) + „Specjalny rejestr weryfikacji” " opisana w rozporządzeniu z dnia 6 maja 2019 r. i oczywiście prowadzona na bieżąco z odpowiednimi fakturami. ***UWAGA***: 50 € Obowiązkowa opłata za sprzątanie. Płatne na miejscu przy wysiadaniu. Sprzątanie wewnętrzne i zewnętrzne + dezynfekcja Covid. Nie musisz nic robić w celu sprzątania, zostawiasz nawet kosze na śmieci na pokładzie. Obowiązkowy pakiet sprzątania w wysokości 50 euro: wewnątrz i na zewnątrz + dezynfekcja Covid, płatna przy zejściu na ląd: nie musisz nic robić w celu sprzątania, nawet zostawiasz kosze na pokładzie. Możliwość bezpłatnego udostępnienia rowerów, w tym z wózkiem dziecięcym (lub na zakupy). Istnieje również możliwość wypożyczenia silnika do pontonu z EMI na stałym lądzie w cenie 25 euro/dzień. Możliwe ustalenia dotyczące godzin odbioru / ponownego wejścia na łódź / pełnego dodatku paliwowego. Do zobaczenia wkrótce na pokładzie!
Bonjour à tous, Je mets à la location mon voilier amarré à Benodet, c'est un bateau bien entretenu (construction : 2000). Il dispose de 5 couchages avec une seule cabine fermée à l'arrière, d'un compartiment toilettes. L'équipement électronique nécessaire à la navigation est plus que complet: VHF ASN et GPS + GPS Garmin portable + Pack navigation (Girouette, répétiteur, speedo, sondeur) + traceur Raymarine + VHF portable + balise individuelle ...
Bonjour à tous, Je mets à la location mon voilier amarré à Benodet, c'est un bateau bien entretenu (construction : 2000). Il dispose de 5 couchages avec une seule cabine fermée à l'arrière, d'un compartiment toilettes. L'équipement électronique nécessaire à la navigation est plus que complet: VHF ASN et GPS + GPS Garmin portable + Pack navigation (Girouette, répétiteur, speedo, sondeur) + traceur Raymarine + VHF portable + balise individuelle "PLB1" pour les croisières hauturières (Manche Irlande, Gascogne) + perche IOR + moteur d'annexe Temo 450 électrique. Possibilité de mettre à disposition des brassières de sécurité pour enfants. Le bateau est marin et maniable, il s'adapte bien à la navigation dans le Finistère Sud. Ses dimensions en font un voilier stable et équilibré, affichant de bonnes performances. Il vous emmènera sans problème vers la destination que vous souhaitez. Des Glenan à Belle-Ile en passant par l'île de Groix; ou vers le Raz de Sein, la Baie de Douarnenez, la rade de Brest, et si vous avez plus de temps, vers le chenal du Four, Ouessant, les Anglo-normandes ou les Scilly. A noter pour l'habitabilité : Le bateau est homologué pour 6 passagers en navigation côtière et pour 5 en navigation hauturière, mais l'expérience montre qu'on est très à l'étroit à cinq. La cabine arrière est large mais basse de plafond et peut accueillir deux adultes et éventuellement un enfant. Les deux banquettes du carré se transforment en bannettes. Défauts du bateau: il manque une cabine et il est cher à l'entretien... (Ma femme l'appelle ma "danseuse".) Plus sérieusement, il y a toujours un peu d’eau dans les fonds, mais parfois plusieurs litres après de longs bords au près. Cause identifiée : bagues de téflon usées des mèches de safrans, à changer lors du prochain chantier de carénage. Seule solution : soulever les planchers et vider avec l’écope. Si vous souhaitez me soumettre vos projets de navigation -co-navigation possible- ou simplement pour plus d'informations, n'hésitez pas à me contacter via la messagerie de SamBoat. Dès la réservation je vous envoie un mode d'emploi détaillé du bateau + 3 inventaires (sécurité + équipement et cartes marines disponibles + matériel de cuisine) + trois tutoriels (démarrage moteur, tableau électrique, sécurité) + le "Registre de Vérification spéciale" décrit dans l'arrêté du 6 mai 2019, et bien sûr, tenu à jour avec les factures correspondantes. ***A NOTER *** : 50€ Forfait nettoyage obligatoire. A régler sur place au débarquement. Nettoyage intérieur et extérieur + désinfection Covid. Vous n'avez rien à faire pour le nettoyage, vous laissez même les poubelles à bord. Compulsory cleaning package of 50 euros: interior and exterior + Covid disinfection, payable on disembarkation: you don't have to do anything for cleaning, you even leave the bins on board. Possibilité de mise à disposition gratuite de vélos, dont un avec carriole enfant (ou pour faire les courses). Possibilité également de louer un moteur d'annexe auprès de EMI sur le terre-plain du port, au prix de 25 euros/jour. Arrangements possible pour les heures de prise en main / rentrée du bateau / complément plein gasoil. A bientôt à bord !
Opinie niemoderowane - sortowane od najnowszych do najstarszych
Zweryfikowany
Zweryfikowany
Zweryfikowany
Zweryfikowany
Zdjęcia poprzednich najemców