Witam wszystkich, oferuję wam moją łódź Keelboat z 1979 r., która dwukrotnie wykonała mini transat (79 i 80), jest emerytowanym mistrzem! Łatwy w samodzielnym manewrowaniu, nawet pod spinakerem, jest bardzo zdatny do żeglugi, sportowy i połyka mile Morbihan. Podczas rejsu statkiem można podziwiać białe piaszczyste plaże i krystalicznie czyste wody zatoki Quiberon. Będziesz miał również okazję obserwować różnorodną faunę morską, taką jak foki i delfiny ...
Witam wszystkich, oferuję wam moją łódź Keelboat z 1979 r., która dwukrotnie wykonała mini transat (79 i 80), jest emerytowanym mistrzem! Łatwy w samodzielnym manewrowaniu, nawet pod spinakerem, jest bardzo zdatny do żeglugi, sportowy i połyka mile Morbihan. Podczas rejsu statkiem można podziwiać białe piaszczyste plaże i krystalicznie czyste wody zatoki Quiberon. Będziesz miał również okazję obserwować różnorodną faunę morską, taką jak foki i delfiny zamieszkujące ten obszar. Podczas wycieczki można również odwiedzić sąsiednie wyspy, takie jak Île aux Moines, Île d'Arz czy Île de Gavrinis. Krótko mówiąc, rejs statkiem do Le Bono to wyjątkowe przeżycie, które pozwoli odkryć piękno i bogactwo naturalne tego wyjątkowego nadmorskiego regionu. Pébé é Sau (pieprz i sól po oksytańsku) stoi na kotwicy w rzece Bono. Elektryczność: minimalistyczna bateria na panelu słonecznym na pokładzie do ładowania pilota, vhf, telefonu i świateł kotwicznych. Na pokładzie znajduje się cały sprzęt bezpieczeństwa wymagany do dziennej żeglugi przybrzeżnej (do 6 mil). Mapy obszaru pokładowego, kompas kursu i namiaru, lornetka. Zapewnij swojemu telefonowi komórkowemu aplikacje nawigacyjne (informacje o pływach, prognoza pogody dla Francji, wiatr morbihan, zalecana navionics). Mały nadmuchiwany ponton dla dwóch osób, wiosłowanie do wynajęcia na noc. Mały dodatkowy silnik HB o mocy 3 KM do manewrowania łodzią (nie może płynąć pod prąd Zatoki Perskiej). Pełne w dniu wyjazdu, paliwo zużyte na koszt użytkownika, płatne przy zwrocie. Obsługa silnika wymaga trochę doświadczenia z tego typu silnikiem zaburtowym (uruchamianie, obsługa ręczna w tym samym czasie co ster). Olinowanie: 1GV w TBE z 3 refami, 1 genua z 1 refem i 1 fokiem na karabińczyku, 1 asymetryczny spinaker ze spinakerową tyczką. Kotwica pługa cumowniczego do piasku, łańcuch 15m i lina 15m. Głębokościomierz do montażu cumowania. Wygodny dla 3 osób dorosłych (dla 4 przy małym dziecku). Na noc życie na pokładzie w trybie dzikiego biwakowania. Brak stolika w salonie, 1 koja dziobowa i 2 wąskie koje, wiadro jako toaleta, kuchenka gazowa, brak lodówki. Woda i jedzenie na cały dzień. Śpiwory i poduszki osobiste również na noc (bez pościeli na pokładzie). Zapraszam do wysłania wiadomości przez e-mail.
Bonjour à tous, Je vous propose mon Quillard de 1979 ayant fait 2 fois la mini transat (79 et 80), c'est un champion à la retraite ! Facile à manœuvrer seul(e) même sous spi, il est très marin, sportif et avale les milles du Morbihan. Lors de votre sortie en bateau, vous pourrez admirer, les plages de sable blanc et les eaux cristallines de la baie de Quiberon. Vous aurez également la chance d'observer une variété de faune marine, tels ...
Bonjour à tous, Je vous propose mon Quillard de 1979 ayant fait 2 fois la mini transat (79 et 80), c'est un champion à la retraite ! Facile à manœuvrer seul(e) même sous spi, il est très marin, sportif et avale les milles du Morbihan. Lors de votre sortie en bateau, vous pourrez admirer, les plages de sable blanc et les eaux cristallines de la baie de Quiberon. Vous aurez également la chance d'observer une variété de faune marine, tels que les phoques et les dauphins qui habitent la région. Au cours de votre excursion, vous pourrez également visiter les îles avoisinantes, telles que l'île aux Moines, l'île d'Arz ou encore l'île de Gavrinis. En somme, une sortie en bateau au Bono est une expérience unique qui vous permettra de découvrir la beauté et la richesse naturelle de cette région côtière exceptionnelle. Pébé é Sau (Poivre et Sel en occitan) est au mouillage dans la rivière du Bono. Electricité : une batterie minimaliste sur panneau solaire à bord pour pilote, vhf, recharge téléphone et feux de mouillage. A bord, il y a tout le matériel de sécu obligatoire pour navigation côtière diurne (jusqu'à 6 miles). Cartes de la zone de bord, compas de route et de relèvement, jumelles. Prévoir son téléphone portable avec applications de navigation (marée infos, météo france, wind morbihan, navionics conseillées). Petit annexe gonflable pour deux personnes, à rames pour les locations avec nuitée. Petit moteur HB de 3cv d'appoint pour les manœuvres du bateau (ne peut pas étaler contre le courant du Golfe). Plein fait au départ, carburant consommé à charge de l'utilisateur, payable au retour. La manipulation du moteur demande une petite expérience de ce type de moteur hors bord (démarrage, manipulation à la main en même temps que la barre). Gréement : 1GV en TBE avec 3 ris, 1 génois avec 1 ris et 1 foc sur mousqueton, 1 spi asymétrique avec tangon. Mouillage ancre charrue pour sable, chaine 15m et 15m de câblot. Profondimètre pour installer le mouillage. Confortable à 3 adultes (à 4 si petit enfant). Pour la nuitée, vie à bord en mode camping sauvage. Pas de table de carré assis, 1 couchette à l'avant et 2 bannettes étroites, le seau en guise de WC, un réchaud à gaz, pas de frigo. Eau et nourriture à prévoir pour la journée. Sacs de couchage et oreillers persos à prévoir pour la nuitée aussi (pas de linge à bord). N'hésitez pas à m'envoyer un message via la messagerie.
Opinie niemoderowane - sortowane od najnowszych do najstarszych
Zweryfikowany
Zweryfikowany