FUGA to żaglówka zaprojektowana specjalnie dla szkoły żeglugi morskiej. Został zaprojektowany z myślą o bezpieczeństwie i autonomii. Architekt, Horacio EZCURRA, jest specjalistą od wypraw żaglowych na południową Patagonię i Antarktydę. FUGA to łódź podróżno-ekspedycyjna z ożaglowaniem na szalupie, zbudowana z aluminium 5083. → Na życzenie możliwy wynajem na pół dnia. Dla bezpieczeństwa: Kadłub profesjonalnie zbudowany, 2012 Salon na pokładzie z panoramicznym ...
FUGA to żaglówka zaprojektowana specjalnie dla szkoły żeglugi morskiej. Został zaprojektowany z myślą o bezpieczeństwie i autonomii. Architekt, Horacio EZCURRA, jest specjalistą od wypraw żaglowych na południową Patagonię i Antarktydę. FUGA to łódź podróżno-ekspedycyjna z ożaglowaniem na szalupie, zbudowana z aluminium 5083. → Na życzenie możliwy wynajem na pół dnia. Dla bezpieczeństwa: Kadłub profesjonalnie zbudowany, 2012 Salon na pokładzie z panoramicznym widokiem Zewnętrzna stacja obserwacyjna chroniona aluminiową osłoną Fałszywy dziób „lodołamacz” na wypadek możliwej kolizji podwojony przez dużą wodoszczelną gródź (crash box) 2 skrzynie awaryjne/grodzie wodoszczelne na rufie 2 wodoszczelne grodzie w stępce: jedna na balast, druga na olej napędowy (główny zbiornik) Wodoszczelne drzwi zejściowe na zawiasach Rumpel dla prostoty i precyzyjnych wrażeń Detektor radarowy 3 GPS, w tym 2 plotery VHF z DSC DSC Radiolatarnia alarmowa Telefon satelitarny Półsztywny ponton , aluminiowe dno z 4-suwowym silnikiem zaburtowym Hotspot WiFi / iridium Ipad, elektroniczna kartografia, aktualizacje pogody Kabina GRIB DSC07378 Dla wygody: 3 dwuosobowe kabiny + 2 koje w salonie Każda koja ma antypoślizgową plandekę Obszerne szafki w każdej kabinie Duży, dobrze wyposażony kambuz z piekarnikiem Centralne ogrzewanie Reflex i 7 centymetrową izolacją termiczną i akustyczną Ogrzewanie i pomocnicza kuchenka spirytusowa Panele słoneczne - Oświetlenie LED Hi-Fi To uspokajająca, wydajna i prosta łódź. Charakterystyka techniczna: Maksymalna długość: 13,58 m Długość kadłuba: 12,50 m Maksymalna szerokość: 3,85 m Zanurzenie: 1,85 m Zanurzenie w powietrzu: 17,60 m Lekka wyporność: 9 ton Maksymalna wyporność: 11 ton Balast: 2900 kg ołowiu Kadłub o mokrej powierzchni: stępka 29,3 m² : 5,67 m² ster: 2,1 m² łącznie: 37,07 m² Powierzchnia żagli: 93 m² pod wiatr 125 m² pod wiatr Grot: 45 m² , możliwość zabrania 4 raf Yankee: 48 m², możliwość zabrania 1 rafy sztaksla: 18 m², możliwość zabrania 1 Tourmentin rafa: 9 m² Asymetryczny spinaker: 80 m² 1,5 uncji Silnik: Yanmar 53 KM, linia wału, 490 Ms autonomii.
FUGA est un voilier spécialement pensé pour l'école de croisière hauturière. Il a été dessiné pour aller loin en sécurité et en autonomie. L'architecte, Horacio EZCURRA, est un spécialiste des voiliers d'expédition pour le Sud de la Patagonie et l'Antarctique. FUGA est un bateau de voyage/expédition gréé cotre-sloop construit en aluminium 5083. → Locations possibles à la 1/2 journée sur demande. Pour la sécurité : Coque de construction professionnelle, ...
FUGA est un voilier spécialement pensé pour l'école de croisière hauturière. Il a été dessiné pour aller loin en sécurité et en autonomie. L'architecte, Horacio EZCURRA, est un spécialiste des voiliers d'expédition pour le Sud de la Patagonie et l'Antarctique. FUGA est un bateau de voyage/expédition gréé cotre-sloop construit en aluminium 5083. → Locations possibles à la 1/2 journée sur demande. Pour la sécurité : Coque de construction professionnelle, 2012 Salon de pont avec vision panoramique Poste de quart extérieur protégé par une casquette en aluminium Fausse proue "brise glace" pour une éventuelle collision doublée par une grande cloison étanche (crash box) 2 crash box/cloisons étanches à la poupe 2 cloisons étanches dans la quille : une pour le lest, une autre pour le gazole (réservoir principal) Porte de descente étanche, à charnières Barre franche pour la simplicité et la finesse des sensations Détecteur de radars 3 GPS, dont 2 traceurs VHF avec DSC ASN Balise de détresse Téléphone satellite Annexe semi-rigide, fond en alu avec moteur hors bord 4 temps Hot-spot WiFi / iridium Ipad, cartographie électronique, updates météo GRIB DSC07378 cabine Pour le confort : 3 cabines doubles + 2 couchettes dans le salon Chaque couchette dispose d'une toile anti-roulis Amples placards dans chaque cabine Grande cuisine bien équipée, avec four Chauffage central Reflex et 7 centimètres d'isolation thermique et acoustique Chauffage et réchaud auxiliaire à alcool Panneaux solaires - éclairage avec LED Hi-Fi C'est un bateau rassurant, performant et simple. Caractéristiques techniques : Longueur max: 13,58 m Longueur coque : 12,50 m Largeur max : 3,85 m Tirant d'eau : 1,85 m Tirant d'air : 17,60 m Déplacement lège : 9 tonnes Déplacement maximum : 11 tonnes Lest : 2900 kg de plomb Surface mouillée coque : 29,3 m² quille : 5,67 m² safran : 2,1 m² total : 37,07 m² Surface de voiles : 93 m² au près 125 m² au portant GV : 45 m², possibilité de prendre 4 ris Yankee : 48 m², possibilité de prendre 1 ris Trinquette : 18 m², possibilité de prendre 1 ris Tourmentin : 9 m² Spi asymétrique : 80m² 1,5 oz Moteur : Yanmar 53 CV, ligne d'arbre, 490 Ms d'autonomie.
Zweryfikowany
Zweryfikowany
Zweryfikowany