Sessa Marine C3X 37piedi - 2023

Proponowana przez Tommaso - Odpowiada w mniej niż godzinę

Sessa Marine C3X 37piedi - 2023


Proponowana przez Tommaso - Odpowiada w mniej niż godzinę

5 osób
700 KM
11,3 metrów
2023
Ze skipperem

Na temat Sessa Marine C3X Sperimenti

Tekst tłumaczony automatycznie

Wykluczeni z ceny: - Skipper - Paliwo - Kuchnia - Hostessa (możliwe tylko przy maksymalnie 4 pasażerach) Opis: Trudno nie być od razu zafascynowanym pięknem nowej Sessy C3X. Z tą łodzią Sessa Marine realizuje również bardzo ciekawy projekt, który sprawia, że jej modułowość jest wielką zaletą. W rzeczywistości z tego badania wynikają trzy modele, które w wersjach Open, Hard Top i T-Top inteligentnie odrzucają podstawę projektową, w której kluczowymi ...

Wykluczeni z ceny: - Skipper - Paliwo - Kuchnia - Hostessa (możliwe tylko przy maksymalnie 4 pasażerach) Opis: Trudno nie być od razu zafascynowanym pięknem nowej Sessy C3X. Z tą łodzią Sessa Marine realizuje również bardzo ciekawy projekt, który sprawia, że jej modułowość jest wielką zaletą. W rzeczywistości z tego badania wynikają trzy modele, które w wersjach Open, Hard Top i T-Top inteligentnie odrzucają podstawę projektową, w której kluczowymi wartościami są użyteczność i piękno. Sztandarową wersją tego nowego modelu jest z pewnością Hard-Top, a dziś wypróbujemy go razem, podczas światowej premiery. Wchodząc na pokład nowej Sessy C3X, nie można nie zauważyć, jak rzeczywiste wymiary są naprawdę przesadzone. Przy całkowitej długości ponad jedenastu metrów (37 stóp) i szerokości około trzech i pół metra, Sessa C3X oferuje znacznie większą przestrzeń dla łodzi. Do kokpitu wchodzi się po schodach z dużej platformy rufowej. Na bakburcie od razu znajdujemy obszerny pokład słoneczny, który dzięki składanemu oparciu staje się również tylną sofą jadalni w kształcie litery U z centralnym stołem, który jest przeciwieństwem mokrego baru, który może pomieścić wszystko, co potrzebne na dzień na morzu . Idąc w stronę dziobu, na lewą burtę, znalazło się miejsce na ogromny szezlong, który niezwykle wygodny, z pewnością będzie najbardziej poszukiwanym miejscem przez całą załogę. Odpowiednio do niego, na prawej burcie, znajduje się zdecydowanie dobrze zorganizowany kokpit dowodzenia, wyposażony w doskonałą widoczność we wszystkie strony i mieszczący całą niezbędną elektronikę. W całym tym obszarze dominuje duży, rozsuwany dach z pełną belką, który po otwarciu skutecznie reguluje przepływ powietrza podczas nawigacji, a po zamknięciu zacienia zewnętrzną otwartą przestrzeń. Wreszcie, dziób jest dostępny przez dwa symetryczne pokłady boczne, które, co jest kolejnym pozytywnym akcentem, są znacznie szersze niż przeciętnie i umożliwiają bardzo bezpieczne przejście w kierunku czekającego na nas ogromnego pokładu słonecznego. Ale to schodzenie pod pokład jest dosłownie zdumione. Przestrzeń, która nas wita, jest ogromna, wydaje się, że znajduje się na pokładzie 40-stopowego statku. Na prawej burcie druga jadalnia w kształcie litery L, wyposażona w składany stół centralny, który w razie potrzeby może również służyć jako dodatkowe łóżko. Poniżej znajduje się kuchnia wyposażona w jednostki ścienne, która, wykorzystując gródź dziobową, rozciąga się na przedłużenie, które jest po prostu nie do pomyślenia dla łodzi tej wielkości, zdolnych z łatwością pomieścić wystarczającą ilość prowiantu na rejsy średniego zasięgu. Po lewej stronie znajduje się łazienka, która wyposażona w oddzielną kabinę prysznicową, jest inteligentnie umieszczona na śródokręciu, dzięki czemu spełnia również funkcję toalety dziennej. Dopełnieniem niezwykłego wnętrza nowej Sessy C3X są dwie kabiny, które pod względem wielkości, wykończenia i wyposażenia można łatwo zidentyfikować jako dwóch mistrzów. Dziobowy jest wyposażony w podwyższone łóżko centralne i jest obsługiwany z obu stron przez szafy, półki i dużo miejsca do spacerów. W rufie zamiast tego znajduje się łóżko typu king-size ustawione w poprzek belki, a nawet korytarz wyposażony w szafy, półki i sofę. Krótko mówiąc, łódź o naprawdę nieoczekiwanych wymiarach, z którą można cieszyć się długimi i wygodnymi rejsami z rodziną lub parą przyjaciół. Sea Trial: Testowanie nowej Sessy C3X W maszynowni mamy dwa benzynowe napędy rufowe Volvo DPS o mocy 350 koni mechanicznych, które nigdy nie przestanę powtarzać, są najlepszym rozwiązaniem dla tego typu łodzi. Znacznie lżejsze (i tańsze) niż ich kuzyni z silnikiem Diesla, są idealne, jeśli nie zamierzasz żeglować przez 200/300 godzin rocznie. Opcjonalnie dostępne są również wersje z silnikiem wysokoprężnym lub zaburtowym. Siedząc wygodnie w fotelu dowódcy, wrzucam bieg i dodaję gazu. Widoczność dookoła jest naprawdę dobra, a manewrowanie jest bardzo łatwe, nawet w ciasnych przestrzeniach. Wychodząc z portu dodajemy gazu i Sessa C3X szybko wchodzi w ślizg, już przy 12 węzłach wychodzi z wody, odłącza kilwater i naturalnie się relaksuje. Ta cecha umożliwia również znalezienie serii niskich prędkości przelotowych, które okażą się ważne do nawigacji na wzburzonym morzu lub po prostu do pływania bez pośpiechu i podziwiania panoram. Godne uwagi są prędkości między 20 a 30 węzłami, tutaj zużycie jest w miarę stałe, zawsze poniżej 4 litrów na milę. Naprawdę dobry wynik, dzięki kadłubowi, który ślizga się po wodzie z niewielkim tarciem. Ale Sessa C3X potrafi dać o wiele więcej, jest otwarta i mimo bogactwa i gabarytów wnętrza musi też dawać sportowe doznania, więc przestańmy zwlekać i dajmy sobie spokój z kajdankami. Łódka rozpędza się bez widocznego wysiłku do 35/36 węzłów, a następnie, nieco trymując silniki, ponownie przyspiesza, aż osiąga prędkość prawie 40 węzłów, nieźle jak na otwarte otwarcie, które zresztą testujemy przy pełnym obciążeniu. Zmniejszam prędkość do około 20 węzłów, a potem zdecydowanie skręcam, łódź się przechyla i adrenalina rośnie, podczas gdy kadłub wykonuje swoją pracę, utrzymując Sessę C3X stabilnie na trajektorii. Kontrwibruję, dopóki nie napotkamy własnych fal, które łódź pokonuje bez zderzenia. Potem wracam na prostą, z prędkością około 30 węzłów i cieszę się komfortem. Żegluje naprawdę dobrze na tej nowej Sessie C3X. Wszystkie numery testu Sessa C3X, specyfikacje techniczne: Długość stopy 11,19 m (37 stóp) Długość homologacji 9,93 m Szerokość stopy 3,45 m Maksymalna liczba osób 12 Koje 4 Paliwo 750 l Moc maksymalna 700 KM Kategoria CE B Projekt i projekt Sessa International Miłej zabawy.

Esclusi dalla tariffa: - Skipper - Carburante - Cambusa - Hostess (possibile solo con un massimo di 4 passeggeri) Descrizione: Difficile non restare subito affascinati dalla bellezza del nuovo Sessa C3X . Con questimbarcazione Sessa Marine realizza inoltre un progetto molto interessante, che fà della sua modularità un grande punto di forza. Ben tre infatti i modelli che nascono da questo studio che, intelligentemente, declina nelle versioni ...

Esclusi dalla tariffa: - Skipper - Carburante - Cambusa - Hostess (possibile solo con un massimo di 4 passeggeri) Descrizione: Difficile non restare subito affascinati dalla bellezza del nuovo Sessa C3X . Con questimbarcazione Sessa Marine realizza inoltre un progetto molto interessante, che fà della sua modularità un grande punto di forza. Ben tre infatti i modelli che nascono da questo studio che, intelligentemente, declina nelle versioni Open, Hard Top e T-Top una base progettuale dove i valori chiave sono abitabilità e bellezza. La versione di punta di questo nuovo modello è certamente la Hard-Top, ed oggi la proveremo insieme, in anteprima mondiale. Salendo a bordo della nuova Sessa C3X non si può fare a meno di notare come le dimensioni reali siano davvero esagerate. Con una lunghezza fuori tutto di più di undici metri (37ft) ed una larghezza di tre metri e mezzo circa, la Sessa C3X offre infatti spazi da imbarcazione di taglia decisamente superiore. Si entra in pozzetto salendo un gradino dalla grande plancia di poppa. A sinistra troviamo subito un prendisole di generose dimensioni che, tramite uno schienale ribaltabile, diventa anche il divano poppiero della dinette a U con tavolo centrale, a cui è contrapposto un mobile bar in grado di contenere tutto ciò che serve per una giornata in mare. Spostandoci verso prua, a sinistra, trova spazio una chaise longue enorme che, comodissima, sarà certamente il posto più conteso da tutto lequipaggio. In sua corrispondenza, a dritta, troviamo un cockpit di comando decisamente ben organizzato, dotato di unottima visibilità a 360 gradi ed in grado di contenere tutta lelettronica che serve. Tutta questarea è sovrastata dal grande tetto scorrevole a tutto baglio che, da aperto regola efficacemente gli afflussi daria in navigazione e, da chiuso, ombreggia lopen space esterno. Si accede infine a prua tramite due passavanti simmetrici che, altra nota positiva, sono ben più larghi della media e consentono un passaggio molto sicuro verso lenorme prendisole che ci aspetta. Ma è scendendo sottocoperta che, letteralmente, rimaniamo a bocca aperta. Lo spazio che ci accoglie è enorme, sembra di essere a bordo di un 40 piedi. A dritta una seconda dinette a L dotata di tavolo centrale abbattibile che, volendo, può anche diventare un altro posto letto. A seguire una cucina dotata di pensili che, sfruttando la paratia di prua, si sviluppa su un estensione semplicemente impensabile per barche di questa dimensione, in grado di ospitare facilmente le provviste sufficienti a crociere di medio raggio. Sulla sinistra troviamo il locale bagno che, dotato di box doccia separato, è posizionato intelligentemente a centro barca, riuscendo cosi ad assolvere anche alla funzione di day toilet. A completare gli interni fuori dal comune del nuovo Sessa C3X ci sono due cabine che, per dimensioni, finiture e dotazioni, possono tranquillamente essere identificate come due master. Quella di prua è dotata di letto centrale rialzato ed è servita ai due lati da armadi, mensole e spazio di calpestio in abbondanza. Quella di poppa invece vede il letto king size posizionato per baglio ed ha addirittura un disimpegno dotato di armadi, mensole e divanetto. Insomma una barca dalle dimensioni davvero insospettabili, con cui concedersi lunghe e comode crociere, in famiglia o con una coppia di amici. Prova In Mare: La prova della nuova Sessa C3X In sala macchine abbiamo due entrofuoribordo Volvo DPS da 350 cavalli a benzina che, non mi stancherò mai di dirlo, sono la soluzione migliore per questo tipo di imbarcazioni. Molto più leggeri (ed economici) dei loro cugini diesel sono lideale se non avete intenzione di fare 200/300 ore lanno di navigazione. In opzione sono ovviamente disponibli anche le versioni diesel o fuoribordo. Seduto comodamente nella poltrona di comando, innesto la marcia e do gas. La visibilità tutto intorno è davvero ottima ed è molto facile manovrare, anche in spazi ristretti. Usciti dal porto diamo gas e la Sessa C3X entra in planata rapidamente, già a 12 nodi esce dallacqua, stacca la scia e si distende naturalmente. Questa caratteristica consente inoltre di trovare una serie di basse velocità di crociera che si riveleranno importanti per le navigazioni con mare formato o, più semplicemente, per navigare senza fretta gustandosi i panorami. Degne di nota le andature comprse tra i 20 e i 30 nodi, qui il consumo è abbastanza costante, sempre inferiore ai 4 litri al miglio. Davvero un buon risultato, sitomo di una carena che scivola sullacqua sviluppando poco attrito. Ma la Sessa C3X può dare molto di più, è un open e, nonostante la ricchezza e la dimensione degli interni, deve essere in grado di regalare anche sensazioni sportive per cui, bando agli indugi e diamo fondo alle manette. La barca accelera senza sforzo apparente fino a 35/36 nodi e poi, trimmando un po i motori, accelera ancora, fino a sfiorare i 40 nodi di velocità, non male per un open come questo che, peraltro, stiamo provando a pieno carico. Riduco la velocità fino a 20 nodi circa e poi viro con decisione, la barca sinclina e ladrenalina sale mentre la carena fa il suo lavoro tenendo saldamente la Sessa C3X nella sua traiettoria. Controviro fino ad incontrare le nostre stesse onde che la barca attraversa senza impattare. Poi mi rimetto in rotta rettilinea, a circa 30 nodi e mi godo il comfort. Naviga davvero bene questa nuova Sessa C3X. Tutti i numeri della prova Sessa C3X, specifiche tecniche: Lunghezza f.t 11,19 m (37ft) Lunghezza omologazione 9,93 m Larghezza f.t. 3,45 m Portata persone max 12 Posti letto 4 Carburante 750 l Potenza massima 700 hp Categoria CE B Design & Project Sessa International Buon divertimento.


Szczegóły

Warunki wynajmu

Rodzaj wynajmu
Ze skipperem
Orientacyjne godziny rozpoczęcia i zakończenia wynajmu:
10:00 / 18:00
Kaucja
(Zarządzane przez SamBoat)
Polityka anulowania
Zen
Paliwo
Nie wliczone w cenę

Łódź

Typ łodzi
Motorówka (Cruiser / Mini Yacht (< 18 m))
Model
Sessa Marine - C3X 37piedi
Rok produkcji
2023
Dozwolona ilość osób
5
Liczba kabin
2
Ilość miejsc do spania
5
Liczba łazienek
1
Długość (m)
11,3
Szerokość (m)
3,5
Zanurzenie (m)
1
Całkowita moc
700KM (2 Silniki) - 4 suw
Pojemność paliwa
750 L
Zbiornik wody słodkiej
285 L
Zwierzęta dozwolone na pokładzie
Nie
Położenie
Port
Wyposażenie bezpieczeństwa
Nadbrzeżne
Inne możliwe odjazdy
Lido degli Estensi
Lido degli Estensi

Użytkowania

Wycieczka dzienna

Wyposażenie

Komfort

Osłona przeciwsłoneczna
Stół
Pościel
Sundeck
Prysznic mostowy
Bezpłatny parking na miejscu
Klimatyzacja
Rozkładana kanapa
Podest kąpielowy
Ogrzewanie
Poduszki zewnętrzne
Ręczniki
Odtwarzacz MP3
Połączenie bluetooth
Kokpit z teaku
Pokład teakowy
Lodówka zewnętrzna

Energia

Gniazdo 220V
Wtyczka USB
Generator

Kuchnia

Lodówka
Zlew
Grill
Plancha
Piekarnik
Ekspres do kawy
Mikrofalówka

Rekreacja

Drabinka
Boja holowana
Sprzęt wędkarski
Płetwy, mask i rurka do nurkowania
TV
Głośniki zewnętrzne
Uchwyty na wędki
Wykrywacz ryb

Nawigacja

GPS
Sonda głębokości
Wiatrak elektryczny
Ster strumieniowy
VHF
Prędkościomierz
Kompas

Sanitarny

WC (1)
Prysznic
Ciepła woda
Zbiornik wody pitnej (285 L)
Łazienka (2)
Zbiornik na czarną wodę
Zbiornik na szarą wodę

Dodatki

Supplément skipper
Obowiązkowy
/ dzień

Gdzie znajduje się łódź


O właścicielu, Tommaso
Tommaso
Członek od: 2023
Częstotliwość odpowiedzi: 100 %
Czas odpowiedzi : mniej niż godzina
Języki mówione: Włoski
Numer telefonu

Zweryfikowany

Adres e-mail

Zweryfikowany

Od
/ dzień
Darmowa anulacja