Walkabout 43 - 2010

Ze skipperem

Na temat Walkabout

Tekst tłumaczony automatycznie

TESTO SITI INGLESE Jesteśmy parą i od 2011 roku profesjonalnie organizujemy wakacje pod żaglami na naszej żaglówce. Jacht to oceaniczna szybka żaglówka. Latem pływamy wśród pięknych wysp Morza Egejskiego i z przyjemnością powitamy Cię na pokładzie, aby przeżyć doświadczenie życia na żaglówce i przekazać naszą pasję do morza i żeglarstwa. Nasza jednokadłubowa żaglówka może pomieścić do 6 osób i jest najlepszym sposobem na relaks w luksusie, z kapitanem i włoskim kucharzem, którzy zadbają o wszystkie Twoje potrzeby. Fast Cruiser Sail Boat Nasza łódź to szybki cruiser żaglowy zbudowany do żeglugi po błękitnych wodach. Została zaprojektowana i zbudowana przez naszą stocznię. Ciągła konserwacja i kontrole gwarantują bezpieczeństwo żeglugi. Bardzo duży kadłub zapewnia stabilność i oferuje dużą przestrzeń życiową wewnątrz iw kokpicie. Kadłub, inspirowany współczesnymi żaglowcami na otwartym oceanie, ma dwa stery i jest planowany. W odpowiednich warunkach można bezpiecznie osiągnąć prędkość do 15 węzłów. Jego główną atrakcją jest kokpit, który dzięki szerokości kadłuba do rufy jest „ogromny” i zapewnia wystarczająco dużo miejsca zarówno załodze, jak i siedzącym zrelaksowanym w cieniu, osłoniętym baldachimem i bimini. Wnętrze składa się z 3 dwuosobowych kabin z dwiema łazienkami, bardzo dużą jadalnią i częścią dzienną, z bardzo obszerną kuchnią. Jest szybka, wygodna, fantazyjna… zapraszamy! Zaskoczy Cię jej doskonałe osiągi żeglarskie i duże dostępne przestrzenie. Urocze greckie wyspy z krystalicznie czystą zatoką i uroczymi wioskami Od maja do września proponujemy żeglarskie wakacje w Grecji na Cykladach, Sporadach i Wyspach Dodekanez. Istnieje możliwość wynajęcia całej łodzi lub czarteru kabiny, wynajmując tylko kabinę. Podczas rejsów naszym celem jest zapewnienie naszym gościom morskich wrażeń poprzez delektowanie się wszystkimi przyjemnymi aspektami wakacji pod żaglami. Zabierzemy Cię w odkrywanie najpiękniejszych i najbardziej odległych miejsc. Zakotwiczymy w pustynnej zatoce z krystalicznie czystą wodą i odwiedzimy ładne białe wioski. Wieloletnie doświadczenie żeglarskie i profesjonalizm Życie na żaglówce oznacza dla nas kontakt z morzem i przyrodą, a naszą pasją lubimy dzielić się z naszymi gośćmi. Mamy wieloletnie doświadczenie w żeglarstwie, a także w budowie łodzi. Oboje jesteśmy inżynierami oprogramowania, ale naszą miłością jest żeglarstwo iw latach 1997-2001 porzuciliśmy pracę w programowaniu i opłynęliśmy świat samodzielnie zbudowaną żaglówką. W 2008 roku założyliśmy stocznię i zaczęliśmy czarterować jedną z naszych łodzi w Grecji. Posiadamy grecką licencję czarterową i profesjonalnie wykonujemy swoją pracę. Wakacje pod żaglami z pysznym włoskim jedzeniem Ugotujemy dla Ciebie włoskie jedzenie na pokładzie, pokochasz je! skosztujesz naszego słynnego Tagliatelle (domowego makaronu), ryby, mięsa z warzywami. Mamy naprawdę dobre recenzje Kilka powodów, dla których warto wybrać jeden z naszych wakacji pod żaglami: Pływaj w krystalicznie czystej wodzie, po prostu obudź się! Delektuj się aperitifem, oglądając zachód słońca! Zjedz dobre włoskie jedzenie, a po deserze patrz w gwiazdy! Wejdź na fale napędzane przez Meltemi! Niesamowite wrażenia w pięknym krajobrazie! Jeśli masz jakiekolwiek pytania, możemy odpowiedzieć na nie za pośrednictwem platformy komunikacyjnej SamBoats, zanim zapłacisz. Annalisa i Lorenzo Nazywamy się Lorenzo Leonello i Annalisa De Cesare, zawsze kochaliśmy żeglarstwo i podróże. Nie jesteśmy rajdowcami, lubimy mieszkać na żaglówce, aby pozostać w kontakcie z morzem i przyrodą. Kilka lat temu zrezygnowaliśmy z pracy, oboje jesteśmy programistami i po zbudowaniu żaglówki, pierwszego Walkabout, przez 4 lata pływamy po świecie. W drodze powrotnej wznowiliśmy naszą pierwotną pracę przez kilka lat, następnie założyliśmy stocznię, z chęcią zbudowania naszej idealnej łodzi do żeglowania dookoła świata.

TESTO SITI INGLESE Siamo una coppia e organizziamo professionalmente vacanze in barca a vela sulla nostra barca a vela dal 2011. Lo yacht è una barca a vela oceanica da crociera veloce. In estate navighiamo tra le bellissime isole dell'Egeo e saremo felici di accogliervi a bordo per farvi vivere l'esperienza della vita in barca a vela e trasmettervi la nostra passione per il mare e la vela. La nostra barca a vela monoscafo da crociera può ospitare fino a 6 ospiti ed è il modo migliore per rilassarsi nel lusso, con un capitano e un cuoco italiano per prendersi cura di tutte le vostre esigenze. Barca a vela da crociera veloce La nostra barca è uno yacht a vela da crociera veloce costruito per la navigazione in acque blu. È stata progettata e costruita dal nostro cantiere. Manutenzione e controlli continui garantiscono la sicurezza della navigazione. Lo scafo molto grande assicura stabilità e offre un ampio spazio abitativo all'interno e nel pozzetto. Lo scafo, ispirato ai moderni vela da regata oceanica, ha due timoni ed è planante. Nelle giuste condizioni, puoi raggiungere in sicurezza velocità fino a 15 nodi. Il suo clou è il pozzetto, che grazie alla larghezza dello scafo a poppa è "enorme" e dà ampio spazio all'equipaggio ea chi è seduto rilassato all'ombra, riparato dal tendalino e dal bimini. L'interno è composto da 3 cabine matrimoniali con doppi servizi, dinette e living molto grandi, con cucina molto ampia È veloce, comoda, fanny... vieni a provarla! Vi sorprenderete con le sue eccellenti prestazioni veliche e gli ampi spazi a disposizione. Le incantevoli isole greche con la baia di acqua cristallina e graziosi villaggi Da maggio a settembre offriamo vacanze in barca a vela in Grecia nelle Cicladi, Sporadi e Isole del Dodecaneso. È possibile noleggiare l'intera barca o cabin charter, noleggiando solo una cabina. Durante le crociere puntiamo a regalare ai nostri ospiti un'esperienza di mare facendogli assaporare ogni aspetto piacevole che una vacanza in barca a vela può offrire. Ti porteremo alla scoperta dei luoghi più belli e remoti. Ancoreremo in una baia deserta con acqua cristallina e visiteremo i graziosi villaggi bianchi. Lunga esperienza e professionalità nella navigazione Per noi vivere in barca a vela significa essere a contatto con il mare e la natura, e ci piace condividere la nostra passione con i nostri ospiti Abbiamo una lunga esperienza nella vela e anche nella costruzione di barche. Siamo entrambi ingegneri software, ma il nostro amore è la vela e dal 1997 al 2001 abbiamo lasciato il nostro lavoro nel software e abbiamo navigato in tutto il mondo con una barca a vela autocostruita. Nel 2008 abbiamo fondato un cantiere e iniziato a noleggiare una delle nostre barche in Grecia. Abbiamo la licenza charter greca e svolgiamo il nostro lavoro con professionalità. Una vacanza in barca a vela con delizioso cibo italiano Cucineremo per te cibo italiano a bordo, lo adorerai! assaggerete le nostre famose Tagliatelle (pasta fatta in casa), pesce, carne con verdure. Abbiamo ottime recensioni Alcuni motivi per scegliere una delle nostre vacanze in barca a vela: Nuota in acque cristalline appena svegli! Assapora un aperitivo mentre guardi il tramonto! Mangia del buon cibo italiano e dopo il dessert guarda le stelle! Scendi sulle onde spinti dal Meltemi! Un'esperienza straordinaria in uno splendido paesaggio! In caso di domande, possiamo rispondere a quelle tramite la piattaforma di messaggistica SamBoats prima del pagamento. Annalisa e Lorenzo Siamo Lorenzo Leonello e Annalisa De Cesare, abbiamo sempre amato la vela e viaggiare. Non siamo regatanti, ci piace vivere in barca a vela come mezzo per stare a contatto con il mare e la natura. Qualche anno fa abbiamo rinunciato al nostro lavoro, siamo entrambi ingegneri software, e dopo aver costruito una barca a vela, il primo Walkabout, facciamo il giro del mondo per 4 anni. Sulla via del ritorno, abbiamo ripreso per qualche anno il nostro lavoro originario, poi abbiamo costituito un cantiere navale, con il desiderio di costruire la nostra barca ideale per fare il giro del mondo.

Szczegóły

Warunki wynajmu

Rodzaj wynajmu
Ze skipperem
Orientacyjne godziny rozpoczęcia i zakończenia wynajmu:
18:00 / 09:00

Rekreacja

Drabinka
Sprzęt wędkarski
Płetwy, mask i rurka do nurkowania

Nawigacja

WC
Prysznic
Ciepła woda
Zbiornik wody pitnej (400 L)
Łazienka

/ wynajem
Hostess/chef
/ tydzień
lump sum for Diesel/harbour fee/final cleaning
Kitchen Service (include 7 breakfast,6 lunch and 4 dinners)
/ tydzień / osobę

Gdzie znajduje się łódź

O właścicielu, Lorenzo & Annalisa
Lorenzo & Annalisa
Członek od: 2019
PRO
Zobacz wszystkie łodzie tego profesjonalisty