Open 46 został zaprojektowany przez jednego z najbardziej znanych francuskich projektantów, Marca Lombarda, który może pochwalić się godnym pozazdroszczenia doświadczeniem w projektowaniu najlepszych długodystansowych jachtów regatowych, a także niektórych z najpopularniejszych łodzi wycieczkowych w swoim kraju. Jest to łódź, która oferuje dużą ilość miejsca, odpowiadającą mieszkaniu odpowiedniej wielkości, i wykorzystuje ją w elastyczny sposób. Przesuwane ...
Open 46 został zaprojektowany przez jednego z najbardziej znanych francuskich projektantów, Marca Lombarda, który może pochwalić się godnym pozazdroszczenia doświadczeniem w projektowaniu najlepszych długodystansowych jachtów regatowych, a także niektórych z najpopularniejszych łodzi wycieczkowych w swoim kraju. Jest to łódź, która oferuje dużą ilość miejsca, odpowiadającą mieszkaniu odpowiedniej wielkości, i wykorzystuje ją w elastyczny sposób. Przesuwane drzwi w głównym salonie otwierają się całkowicie na kokpit rufowy, dzięki czemu sprawia on wrażenie luksusowego i przestronnego. Skórzana tapicerka i ulepszone wykończenia dopełniają poczucie ekskluzywnego, nowoczesnego komfortu. W dużej kuchni znajduje się dodatkowa lodówka i zamrażarka. Na całej łodzi znajduje się imponująca ilość łatwo dostępnego miejsca do przechowywania, a także dużo miejsca do poruszania się bez przeszkadzania innym osobom. Cztery kabiny z łazienkami, doskonałym oświetleniem naturalnym i wentylacją, zapewnią zakwaterowanie dla maksymalnie ośmiu gości. Cztery apartamenty mają wspólne dwa pełnowymiarowe prysznice, co zapewnia znacznie więcej miejsca w głowach niż typowo łodzie z czterema kabinami. Sąsiednie drzwi można zamknąć z obu stron, aby zapewnić prywatność. Pojedyncza koja załogi na nabrzeżu portowym zapewnia zakwaterowanie dla dodatkowego członka załogi lub wynajętego kapitana. „Susie Sea” ma podwójne stery, po jednym na rufie każdego kadłuba, aby zapewnić lepszą widoczność podczas dokowania po obu stronach. Liny robocze biegną za sterem. Wskazówki dla członków załogi pomagających przy linach mogą być wyraźnie przekazane, ponieważ Twoja pozycja jest bardziej osłonięta w porównaniu do bardziej powszechnych sterów z podniesionym/zawieszonym mostkiem. Podczas gdy główne miejsca spotkań towarzyskich znajdują się na tyłach łodzi, w przedniej części łodzi znajduje się mnóstwo wyściełanych miejsc do wypoczynku i opalania. Każdy obszar ma cień – bimini na rufie i zdejmowaną osłonę przeciwsłoneczną z przodu. Projektanci i konstruktorzy ciężko pracowali, aby utrzymać wagę na minimalnym poziomie, co pomaga utrzymać prędkość przejazdu na dobrym poziomie. Jest to z pewnością konstrukcja, która w odpowiednich warunkach powinna osiągać duże prędkości żeglarskie w dół kanału La Manche i gdzie indziej. Bądź przygotowany na częste mijanie innych łodzi podczas żeglowania! Moc silnika pochodzi z ulepszonych silników wysokoprężnych Volvo Penta o mocy 50 KM, a cała elektronika pokładowa jest najnowocześniejsza, z ekranami B&G Nav na obu sterach oraz dużym 12-calowym ekranem na stacji Nav. SYPIALNIE NA PRZED NOC. Opłata za deski sypialne wynosi połowę dziennej stawki czarterowej plus podatek rejsowy za jedną noc od osoby. Możesz wejść na pokład o 17:00 lub później. W naszej marinie znajduje się zaplecze do prysznica, sklep spożywczy obok i nieformalne lokale gastronomiczne zaledwie kilka kroków dalej.
The Open 46 was designed by one of France's most renowned designers, Marc Lombard, who has an enviable record for designing top long-distance racing yachts and well as some of his country's most popular cruising boats. This is a boat that offers a generous amount of space, equivalent to a respectably-sized apartment, and uses that space in a flexible manner. Sliding doors in the main saloon open entirely to the aft cockpit making it feel luxurious ...
The Open 46 was designed by one of France's most renowned designers, Marc Lombard, who has an enviable record for designing top long-distance racing yachts and well as some of his country's most popular cruising boats. This is a boat that offers a generous amount of space, equivalent to a respectably-sized apartment, and uses that space in a flexible manner. Sliding doors in the main saloon open entirely to the aft cockpit making it feel luxurious and spacious. Leather upholstery and upgraded finishes complete the feeling of upscale, modern comfort. In the large galley there is an additional Fridge and freezer unit. Throughout the boat there is an impressive volume of easily-accessed storage space, as well as ample room to move around without getting in the way of other people. Four en-suite staterooms with excellent natural light and ventilation will provide accommodation for up to eight guests. The four suites share two full-sized showers which creates far more space in the heads than typically four-cabin boats. The adjoining doors can be locked from both sides to ensure privacy. A single crew berth in the port v-berth provides accommodation for an additional crew member or hired captain. “Susie Sea” has twin helms, one at the aft end of each hull, to allow for greater visibility when docking on either side. The working lines are run aft inboard of the helm. Directions to crew members assisting with lines can be communicated clearly as your position is more sheltered compared to the more common raised/flybridge helms. While the main socializing areas are at the back of the boat, plenty of cushioned lounging and sunbathing opportunities are found forward on the safety net. Each area has shade – a hardtop bimini aft and a removable sun shade forward. The designers and builders have worked hard to keep weight to a minimum which helps to keep passage speeds up to good levels. This is certainly a design that in the right conditions ought to reach fast sailing speeds down the Channel and elsewhere. Be prepared to pass other boats often when sailing! Engine power is from the upgraded 50hp Volvo Penta diesels and all on-board electronics are state-of-the-art with B&G Nav screens at both Helms plus large 12” Screen at Nav station. PRIOR NIGHT SLEEPABOARDS Sleepaboards are charged at one-half the daily charter rate, plus one night’s Cruising Tax per person. You may board at 5:00pm or later. We have facilities in our marina for showering, a convenience store next door, and casual dining options just steps away.