Ulepszona elektronika B i G wyposażona jest w 12-calowy ploter map przy sterze i drugi w stacji nawigacyjnej. Autopilot, wiatr, echosonda skanująca do przodu. Grot i fok na rolkach, z fokiem na samohalsie, wszystko napędzane elektrycznymi kabestanami przy sterze, sprawia, że tym trzypiętrowym jachtem można łatwo żeglować w pojedynkę! Ten projekt Marca Lombarda ma klasę, jeśli chodzi o jakość kadłuba – pomyśl o kocie Hobie z udogodnieniami, jeśli chodzi ...
Ulepszona elektronika B i G wyposażona jest w 12-calowy ploter map przy sterze i drugi w stacji nawigacyjnej. Autopilot, wiatr, echosonda skanująca do przodu. Grot i fok na rolkach, z fokiem na samohalsie, wszystko napędzane elektrycznymi kabestanami przy sterze, sprawia, że tym trzypiętrowym jachtem można łatwo żeglować w pojedynkę! Ten projekt Marca Lombarda ma klasę, jeśli chodzi o jakość kadłuba – pomyśl o kocie Hobie z udogodnieniami, jeśli chodzi o objętość i osiągi. Kopie piętami i, jak potwierdził Marc Lombard w rozmowie z Andrew Thompsonem z Horizon, powyżej 16 węzłów nie ma kary za prędkość ani skierowanie zwiniętej groty w stronę konwencjonalnej groty. Ciesz się łatwym dwucyfrowym osiągnięciem prędkości przekraczającej 16 węzłów. Dzięki podwójnym silnikom o mocy 50 KM ma mnóstwo żelaznego wiatru do pływania z prędkością 8,5 węzła. Pod fotelem sternika zintegrowana szuflada lodówki zapewnia łatwy dostęp do chłodnych napojów. W salonie lodówka 85L, lodówka 182L, zamrażarka 55L, dzięki czemu możesz liczyć na dłuższy czarter. W kadłubach znajdują się 4 głowice elektryczne z dużymi prysznicami, 4 kabiny podwójne i 2 pojedyncze na dziobie, do których można wejść z pokładu lub z kabin dziobowych. Pod pomostem mostu znajdują się światła LED, które umożliwiają obserwowanie w nocy tarponu. Fly 46 okazał się niezwykle popularny podczas czarterów na Karaibach ze względu na ogromną przestrzeń mieszkalną na świeżym powietrzu; koncepcja „otwarta”, w której przesuwane drzwi pomiędzy salonem w kokpicie a salonem łączą oba w jedną dużą przestrzeń mieszkalną. Inne kluczowe cechy projektu to: Limuzyna: Stacja nawigacyjna skierowana do przodu i kuchnia zwrócona do tyłu, która łączy salon z kokpitem, umożliwiając wspólne gotowanie. Duże okna panoramiczne we wszystkich kabinach Stylowe rolety weneckie w salonie jako uzupełnienie zewnętrznych rolet okiennych. System żurawika z wyciągarką do podnoszenia pontonu. Luksusowe materace z pianki o dużej gęstości Watermaker Rozkładany stół w salonie do podwójnej koi Wyposażenie na pokładzie Wszystkie nasze jachty na Brytyjskich Wyspach Dziewiczych mają na pokładzie następujące wyposażenie jachtu czarterowego: Radio VHF Ploter map 10 stóp – 12 stóp RIB Dinghy i silnik zaburtowy 15 KM Mapy i Virgin Przewodnik po wyspach Latarka Kamizelki ratunkowe dla dorosłych Grill Grill Gaśnice Wtyczki przez kadłub Szczotka pokładowa Stół w kokpicie Bimini Pościel i ręczniki Ręczniki plażowe Klamerki do bielizny Speedo i echosonda Wskaźnik wiatru Elektryczna winda kotwiczna Lodówka Telefon komórkowy Apteczka Zestaw flar Lornetka Zestaw narzędzi Hak do łodzi Sygnał dźwiękowy Wiadro na taśmę klejącą ze smyczą Poduszki w kokpicie Chłodnica lub chłodnica na pokładzie Wszystkie kuchnie i przybory kuchenne Poduszki Gniazdko 12 V Falownik 110 V do ładowania laptopów itp. Autopilot na wszystkich jachtach Rolka główna lub w pełni listwowa z lazy jacks Odtwarzacz CD z głośnikami w salonie i kokpicie Rolowana genua *Podczas rezerwacji wybierz opcję „Wymeldowanie poranne”. Ponieważ wynajem odbywa się w godzinach od 12:00 do 12:00, dlatego cena za 5/7 nocy jest taka sama jak za wynajem na 5/7 dni* Ubezpieczenie kadłuba od uszkodzeń jest obowiązkowe w wysokości 60,00 USD (maks. 600 USD) dziennie w przypadku jednokadłubowców i 70,00 USD (maks. 700 USD) dziennie dla katamaranów. Kaucja wynosi 2000 USD za jednostki jednokadłubowe i koty o długości do 41 stóp oraz 5000 USD za koty o długości powyżej 42 stóp. Zezwolenie na rejs statkiem 4 USD za osobę/os. Zezwolenie do parków narodowych od 25 USD tygodniowo VISAR (opcjonalnie) 2 USD za osobę Minimum 5 nocy i 7 nocy w okresie od 18 grudnia do 4 stycznia. W przypadku instruktora wybierz łódź bez załogi.
The upgraded B and G electronics boast a 12” chart plotter at the helm, and another at the Nav station. Autopilot, Wind, forward scanning depth sounder. Roller furling main and jib, with the jib on a self-tacker, all run by electric winches at the helm makes this three-floor yacht easy to sail single-handed! This Marc Lombard design has class beating fineness of hull ratio – think Hobie cat with accommodation when it comes to volume and performance. ...
The upgraded B and G electronics boast a 12” chart plotter at the helm, and another at the Nav station. Autopilot, Wind, forward scanning depth sounder. Roller furling main and jib, with the jib on a self-tacker, all run by electric winches at the helm makes this three-floor yacht easy to sail single-handed! This Marc Lombard design has class beating fineness of hull ratio – think Hobie cat with accommodation when it comes to volume and performance. She kicks her heels, and as Marc Lombard confirmed in conversation with Andrew Thompson of Horizon, above 16 knots, there is no penalty in speed or pointing with the furling main against a conventional main. Enjoy easy double-digit reaching above 16 knots true. With twin 50hp engines, she has plenty of iron wind to cruise at 8.5 knots. There is an integrated fridge drawer under the helm seat for easy access to cool drinks underway. In the saloon, an 85 L fridge, a 182L fridge, and a 55L freezer, so you can provide for an extended charter. There are 4 electric heads in the hulls with amply sized showers, 4 double cabins, plus 2 singles in the bows, accessed from the deck or the forward cabins. There are Led lights under the bridge deck for watching the tarpon glide by at night. The Fly 46 has proven immensely popular in charter in the Caribbean, due to her immense outdoor living space; the “open” concept where sliding doors between the cockpit lounge and saloon merge both of them into one large living space. Other key features of the design include: The Saloon: Forward-facing Nav station and rear-facing galley which conjoins the saloon to the cockpit for convivial cheffing. Large picture windows in all cabins Stylish saloon ‘Venetian blind’ shades, in addition to external window shades. Davit system with a winch to hoist dinghy. Luxury high-density memory foam mattresses Watermaker Convertible saloon table to double berth Equipment On Board All of our British Virgin Island yachts have the following charter yacht equipment included on board: VHF Radio Chart plotter 10ft – 12ft RIB Dinghy and 15hp outboard motor Charts and Virgin Islands Cruising Guide Flashlight Adult Lifejackets BBQ Grill Fire Extinguishers Through-hull Plugs Deck brush Cockpit table Bimini Linens and towels Beach towels Clothes pegs Speedo and depth-sounder Wind indicator Electric windlass Refrigerator Cellular Boatphone First Aid Kit Flare Kit Binoculars Tool Kit Boat Hook Signal Horn Duct Tape Bucket with Lanyard Cockpit cushions Cooler or deck cooler All galley and cooking utensils Pillows 12V Outlet 110 Volt Inverter to charge laptops etc Autopilot in all yachts Roller furling main or fully battened main with lazy jacks CD Player with saloon and cockpit speakers Roller furling genoa *Select 'Morning check-out' when booking. As rentals are between 12 noon and 12 noon, therefore 5/7 nights is priced the same as 5/7 days rental* Hull Damage Waiver Insurance is compulsory for $60.00 (max $600) per day for Monohulls and $70.00 (max $700) per day for Catamarans. Security deposit is $2000 for monohulls and cats 41ft and under, and $5000 for cats 42ft plus. Cruising Permit $4 pp/pd National Parks Permit From $25 per week VISAR (Optional) $2 per person 5 nights minimum and 7 nights min between Dec 18 and Jan 4. For Instructor, choose bareboat.